Vrijdag wordt het 32 graden in Wilrijk en daarom hebben we na lang twijfelen beslist om de tienernamiddag van vrijdag te annuleren. Het is voor ons belangrijk dat de jongeren op een veilige en leuke manier kunnen samenkomen.
Er is nu vrijdag GEEN tienernamiddag. Wie zich inschreef, kreeg een mail van ons. Tot in juni!